13 Μαΐ 2008

Έρωτας είναι και χτυπά!...


Ξέρω ότι διαβάζεις τα ποστ μου, όμως δεν τα σχολιάζεις. Ξέρω ότι μελετάς τις σκέψεις μου, αλλά δεν μου το λες. Ξέρω ότι εγκρίνεις αυτά που γράφω, αλλά δεν συζητάς ποτέ γι αυτά, όταν συναντιόμαστε. Τί περίεργο αλήθεια. Το λέω αυτό αν και μου έχεις πει ότι σέβεσαι τα "ιδιωτικά" μου. Έτσι έχεις χαρακτηρίσει ότι αφορά εμένα κι εσύ δεν συμμετέχεις. "Δικαίωμα σου η ιδιωτική σου ζωή", είπες τις άλλες και συνέχισες: "εγώ δίπλα σου θέλω μόνο να είμαι, τίποτα άλλο". Δυσκολεύομαι να πιστέψω πως έχεις τόσο σεβασμό κι αγάπη για μένα.
Όμως σε παρακαλώ δέξου μια "αφιέρωση" γι αυτόν τον ξαφνικό έρωτα που προέκυψε. Ξαφνικός για μένα, ξαφνικός και για σένα μικρή μου.

ΕΡΩΤΑΣ ΕΙΝΑΙ*

Έρωτας είναι και πετάει

Κι όπου πας σε κυνηγάει

Τοξότης είναι και στοχεύει

Θέλει πάντοτε να φεύγει

Μες τα δάση τριγυρνάει

Σε ρυάκια ξεδιψάει

Δέντρα με καρδιές πληγώνει

Και με δάκρυ το πληρώνει

Κι όλο έρχεται και φεύγει

Κι όλες τις καρδιές μαγεύει

Έρωτας είναι και θυμάται

Και τις νύχτες δεν κοιμάται

Καθρεφτίζεται στις λίμνες

Τρέφεται και ζει με μνήμες

Μέρες τα κύματα μετράει

Όλα ή τίποτα ζητάει

Κι όλο στην άμμο κάτι γράφει

Θέλει ό,τι δεν υπάρχει

Κι όλο έρχεται και φεύγει

Κι όλες τις καρδιές μαγεύει

Κει που αγαπάει τα νώτα στρέφει

Και στα όνειρα επιστρέφει

Μα πάλι θέλει κι επιμένει

Και στο τέλος μόνος μένει


*του Ορφέα Περίδη

12 σχόλια:

Μαριλένα είπε...

εύχομαι να κρατήσει πολύ
(ο έρωτας εννοώ)

αν και μεταξυ μας, τώρα που πέρασαν τα χρονια, μάλλον τείνω προς το τραγουδι του Γερμανου:
ξανά ειχ' αγαπήσει
κι αρρώστησα καιρό :))

καλο απόγευμα :)

greendim είπε...

Μαριλένα μου...
κρατάει ήδη εδώ και πολύ-πολύ καιρό! Απλώς, η "φλόγα" που την κρατάει πότε σιγικαίει και πότε φουντώνει...
Καλό απόγευμα και σε σένα!
Σε ευχαριστώ για το σχόλιο.

Λωτοφάγος είπε...

Αν η φλόγα κρατάει πολύ καιρό, είσαι πολύ τυχερός, φίλε μου. Σου εύχομαι μακροημέρευση σε όλα!

Locus Publicus είπε...

Ωραίο το μπλόγκ σου φίλε μου, χαίρομαι που σε ανακάλυψα. Να χαίρεσαι αυτά που έχεις, που νοιώθεις και που αγαπάς. Καλή σου μέρα.

Λόκους

Ανώνυμος είπε...

uperoxo to post sou!
den einai apisteutos o erwtas? einai mageia...se kanei na petas sta sunnefa kai me ti skepsi mono. ...apla thelw na eimai dipla sou...tipote allo, na xerw oti eisai ekei...afierwmeno kapou...
@margin

Roadartist είπε...

Opoios brei ton alithino erwta mono eulogimenos mporei na theoreite.. file mou..kalispera!

Ανώνυμος είπε...

:)))) upoklinomai sto postaki sou!!!! pare kai tragoudaki afierwmeno se olous tous kapsourides :)
.....tώρα που μιλούν μόνο οι ματιές
από μένα ζήτα ότι θές
κέρνα με φωτιά δως μου αφορμή
να μας ταξιδέψει το κορμί
να μην ξημερώσει η νύχτα αυτή
και αγκαλιά η μέρα να μας βρει.....

teleio leme :)))) MRT

greendim είπε...

λωτοφάγε...
ο "λωτός" είναι τυχερό και ερωτικό δημιούργημα της φύσης!...

greendim είπε...

locuspublicus...
Αμοιβαία τα αισθήματα!
Keep the touch!...

greendim είπε...

margin...
χωρίς τον έρωτα, περιττή η παρουσία του ανθρώπου στη γη!...

greendim είπε...

roadartist...
σου στέλνω τις ευχές μου για μεγάλους και δυνατούς έρωτες!...

greendim είπε...

Μαριτία μου...
πάντα χαρούμενη και ερωτευμένη να 'σαι!...