19 Ιαν 2015

Τί μου άρεσε και τί όχι, την χρονιά που πέρασε...


Μου άρεσε...
που είχα την υγεία μου και συνεχίζω να συμμετέχω στο "παραμύθι" του κόσμου μας...
που είχα και φέτος αντικείμενο εργασίας ώστε να ζω αξιοπρεπώς...
που ο γιος μου σιγά σιγά γίνεται άνδρας...
που μπορούσα να λέω ότι εννοώ και να εννοώ ότι λέω...
που ανακάλυψα καινούρια "κομμάτια" της πόλης...
που γνώρισα κάποιους πολύ ενδιαφέροντες ανθρώπους...
που κατάλαβα πάλι ότι η ζωή είναι γυναίκα...

Δεν μου άρεσε...
που συνεχίζουμε να έχουμε ηλίθιους πολιτικούς να αποφασίζουν για το μέλλον μας...
που ολοένα περισσότεροι άνθρωποι δεν έχουν δουλειά...
που το 2014 ήταν πολύ "επιθετικό" από κάποιους με πολλή υποκρισία και πηχτό μίσος...
που δεν ταξίδεψα όσο θα ήθελα...
που δεν διάβασα περισσότερα βιβλία...
που για μια ακόμη χρονιά δεν έκανα δίαιτα...
που φόρτωσα άλλη μια χρονιά στην πλάτη μου...
που δεν είπα ευχαριστώ ή συγνώμη όταν έπρεπε...


2 σχόλια:

xristin είπε...

Το τελικό ισοζύγιο των.....μου άρεσε και δεν μου άρεσε γέρνει υπέρ του....δεν μου άρεσε!
Εύχομαι το 2015 να φέρει τον ισοσκελισμό τους!χα,χα,χα,χα
Τις φιλούρες μου

greendim είπε...

Xristinaki,
αυτό το "κάθε πέρυσι και καλύτερα", δεν αλλάζει γαμώ το μου!
Φιλούρες κι από μένα, καλή και χαρούμενη χρονιά να έχεις γεμάτη εμπνεύσεις!...