27 Φεβ 2014

Κρήτη, κάτι μαγικό μέσα στο μυαλό!...


Το νησί της Κρήτης είναι για μένα πηγή ζωής. Όταν είμαι εκεί παίρνω μια απίστευτη ενέργεια. Μια ευεργετική αύρα που διαπερνά ψυχή και σώμα. Ξέρω το "φαινόμενο" είναι προσωπικό αν και ξέρω πολλούς που όταν πατάνε το πόδι τους στην μεγαλόνησο, αισθάνονται "κάπως". Αγαπώ πολύ αυτό το νησί κι ας είναι μακρυά μου. Αγαπώ πολύ τα τραγούδια του, τους χορούς του, την κουζίνα του, τις μυρωδιές του κι ας μη μπορώ να τα απολαύσω όπως θα ήθελα. Αγαπώ πολύ τους ανθρώπους της κι ας είναι κάπου υπερβολικοί στη συμπεριφορά τους. Όμως αυτό το πάθος που βγάζουν είναι τελικά αυτό που μου αρέσει περισσότερο. Γιατί μαζί τους παθιάζομαι κι εγώ. Παθιάζομαι για τη ζωή.
Κρήτη μου, είσαι κάτι μαγικό μέσα στο μυαλό.
Αύριο, σου έρχομαι πάλι...

 

8 σχόλια:

yannidakis είπε...

καλώς να ορίσεις φίλε.
χαίρομαι που μπορείς να διακρίνεις την ενέργεια που εκπέμπει η Κρήτη.
Συχνά εμείς εδώ, δεν την αντιλαμβανόμαστε εξαιτίας της καθημερινότητάς μας!

nikosmous είπε...

Στην Κρήτη είχα την τύχη να μείνω δυο χρόνια στα μέσα της δεκαετίας του '80.Είναι πολύ όμορφη!Τα Χανιά τα λάτρεψα και τα θεωρώ καλύτερη πόλη στη χώρα.Στα φαγητά δεν είμαι πολύ φίλος.Για τους κατοίκους της πολύ καλούς ή πολύ κακούς συνάντησα.Κι έναν απ' τους πολύ καλούς έκανα και κουμπάρο!
Να 'σαι πάντα καλά φίλε μου και να περάσεις καλή κι ευλογημένη Σαρακοστή!!!:-)

greendim είπε...

Γεια σου Γιάννη, γεια σου πατρίδα!...

greendim είπε...

Νίκο...
τυχερός είσαι που έχεις τέτοια κουμπαριά γιατί όταν αγαπά ο Κρητικός αγαπά δυνατά και με πάθος!
Να περνάς καλά!...

xristin είπε...

Εγώ μπορεί να μην είμαι κρητικιά αλλά μια βλάχα του κερατά,όμως μόλις ακούω κρητική μουσική είμαι έτοιμη για πεντοζάλη.
Βρε λες στην προηγούμενη ζωή να ήμουν μια κρητικοπούλα ζηλευτή,κρητικοπούλα παινεμένη;χα,χα,χα
Τις φιλούρες μου

greendim είπε...

Χριστινάκι μου καλό,
όταν είσαι τόσο μες το κέφι και με πάθος για τη ζωή, τότε σίγουρα όχι μόνο στην προηγούμενη σου ζωή είσουν Κρητικοπούλα, αλλά θα είσαι και στην επόμενη!...
Χα...χα...χα...

Mia Petra είπε...

Ούτε εγώ είμαι από την Κρήτη, αλλά -δεν μπορεί!- σε κάποια άλλη ζωή θα ήμουν σί-γου-ρα-!! Αλλιώς δεν εξηγείται το πάθος μου για εκείνη και κυρίως για τη μουσική της! (άσε πια αυτό το γαμοπίλαφο!) Η Κρήτη είναι μοναδική! Καλό βράδυ!

greendim είπε...

Joan Petra,
η "κουζουλάδα" ξέρεις, είναι κολλητική αρρώστεια που πονάει αλλά αρέσει!...