15 Απρ 2013

Είμαι καλά γιατί ακόμα είσαι εδώ!...



Ο καιρός πέφτει στις πλάτες μου και με δοκιμάζει.
Η μετριότητα θριαμβεύει γύρω μου και με χαμηλώνει.
Ο ήλιος διστάζει να σηκωθεί λίγο ψηλότερα μαζί και η ψυχή μου.
Όμως είμαι καλά γιατί ακόμα νοιώθω να σ' αγαπώ.

Θέλω να φωνάξω δυνατά, άραγε σε ποιόν και τί να πώ;
Τις νύχτες ονειρεύομαι να 'χα φτερά να πέταγα ψηλά.
Μα το πρώτο φως της μέρας με βρίσκει στο πάτωμα κατάχαμα.
Όμως είμαι καλά γιατί ακόμα κοιμάμαι και ξυπνάω μαζί σου.

Το απόθεμα του γέλιου μου λιγοστεύει τελευταία.
Βλέπω τη σκάλα της ζωής μου ανάποδα να γυρίζει.
Σφίγγω τις γροθιές μου ν' αντέξω στον χρόνο
Όμως είμαι καλά γιατί ακόμα δεν θέλω να σ' αφήσω.


Το πάθος μου για τη ζωή έχει ημερομηνία λήξεως.
Όλο μου το είναι ένα αόρατο σημάδι στο χάος του σύμπαντος.
Η λογική ολοένα και πνίγει το συναισθήματα μου.
Όμως είμαι καλά γιατί ακόμα είσαι εδώ...








Δεν υπάρχουν σχόλια: