8 Ιαν 2011

Γιάννης κερνά και Γιάννης πίνει!...


Αγάπη και θυσία, λυγμός και αγωνία, γέλιο και κλάμμα, προσκύνημα και θαύμα, αφετηρία και τερματισμός, έμπνευση και προορισμός. Όλα αυτά και άλλα πολλά με δύο λέξεις νανούρισμα γλυκό. Αυτό είσαι για μένα Γιάννη μου:

Θα κεντήσω,πάνω στου αλόγου σου τη σέλα
με διαμαντόπετρες σωρό
του φεγγαριού το πήγαιν' έλα
στο πελαγίσιο το νερό


Αγόρι μου,αγόρι μου
αγόρι μου να σε χαρώ


Θα κεντήσω στ' ασημοπίστολα σου πλάι
της χελιδόνας το φτερό
κι έναν σταυρό να σε φιλάει
τις νύχτες που σε καρτερώ


Θα κεντήσω πάνω στο δίκοπό σου λάζο
το βλέμμα σου το καθαρό
αυτό το βλέμμα το γαλάζιο
που δε χορταίνω να θωρώ

Αγόρι μου,αγόρι μου
αγόρι μου να σε χαρώ


Αφιερωμένο στον γιο μου που γιόρταζε εχθές που για μένα, γιορτάζει σήμερα, που γιορτάζει αύριο, που θα γιορτάζει πάντα!...

9 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

λιώνω ακόμα...

υγ να τον χαίρεσαι.

greendim είπε...

Lali...
είσαι πολύ γλυκιά...σε ευχαριστώ!...

Dream Girl είπε...

Nα τον χαίρεσαι! ^__^

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...

Τώρα γιατί πιστεύω ότι θα γίνεις μία κακιά πεθερά!! Να σας ζήσει!!

Πρεσβύωψ

greendim είπε...

Dream Girl...
σε υπέρ-ευχαριστώ!...

greendim είπε...

Πρεσβύωπα...
αυτό το απεύχομαι!...

the passenger είπε...

να τον χαίρεσαι!
συγνώμη για την καθυστέρηση, αλλά ξεχάστηκα!

greendim είπε...

passenger...
και οι δύο green σε ευχαριστούμε!...