14 Φεβ 2008

Υπάρχει ΘΕΟΣ;


Το μεγαλύτερο ερώτημα που έχει ο άνθρωπος από τότε που ήρθε στη γη είναι τί γίνεται μετά τον θάνατο του. "Η μετά θάνατον ζωή". Γι αυτόν το λόγο επινόησε τη θρησκεία. Προσωπικά είμαι άθρησκος και άθεος ίσως. Ο λόγος: οι χιλιάδες "αδικίες" που γίνονται καθημερινά πάνω στη γη και οι γελοιότητες που κάνει το εκάστοτε παπαδαριό. Σέβομαι την "πίστη" των άλλων και τις "παραδόσεις". Έχω κάνει Άγιο Όρος όπου ένοιωσα δέος όμως τελικά δεν "πείστηκα". Από πάντα με εμπνέαν οι ανατολικές φιλοσοφίες και κυρίως ο Βουδισμός. Κι αυτό γιατί ασχολούνται κυρίως με τον άνθρωπο. Δεν ξέρω εσείς τί γνώμη έχετε, αλλά αυτό που ψάχνω εγώ να βρώ είναι ο "θεός" που κρύβουμε μέσα μας. Κάτι σαν τον "Υπεράνθρωπο" του Νίτσε...

10 σχόλια:

Princess είπε...

Αν ο θεος καθότανε να ασχοληθεί με το τι κανουμε πανω στη γη, δε θατανε θεος, ψιλικατζης θα ητανε νομιζω... Ενα θεο κρυβουμε ολοι μεσα μας, κι ολοι κομμάτι αυτου του θεου ειμαστε, αυτο εχω καταλήξει να πιστευω. Κι αν πιστευω σε κατι ειναι ο θεος, ειναι αυτο που νιωθω οταν βλεπω δεντρα να τα διαπερνάει ο ανεμος, ειναι αυτο που νιωθω γυρω μου -και ψαχνω να το βρω και μεσα μου.. Δε νομιζω οτι οι θρησκειες εχουνε να κανουνε και πολλά με την πιστη μωρε...

greendim είπε...

Κατά βάση δεν διαφωνούμε...πριγκίπισσα!

Ανώνυμος είπε...

Προσωπικά πιστεύω οτί υπάρχει κάτι ανώτερο από εμάς όταν πιστεύουμε σε αυτό.Εμείς το δημιουργούμε για να μας προστατέψει.Από τον καιρό που οι άνθρωποι έκαψαν την πίστη τους και βούλιαξαν στη μεμψιμοιρία τους,κατέστρεψαν τη δύναμη τους να δημιουργούν δύναμη.Τα πάντα είναι στο μυαλό μας.

greendim είπε...

Στρατιώτη ο θεός είναι μέσα μας...

Eulie Aeglie είπε...

Ένθεοι είμαστε όλοι.

greendim είπε...

Έτσι είναι Αίγλη μου...

Ανώνυμος είπε...

Οι φιλοι μου με κοροιδευουν που πιστευω.Θεωρουν οξυμωρο σχημα το να εισαι gay και χριστιανος.Δεν με πειραζει ομως.Εγω πιστευω για τους δικους μου λογους.Ενας ειναι οτι κατι ανωτερο σιγουρα υπαρχει και επειδη οι αοριστιες δεν μου αρεσουν το "προσωποποιω" στον Χριστο.Εξαλλου δεν ειναι κακο να πιστευεις σε καποιον που διδασκε την αγαπη...(robby_gr)

greendim είπε...

robby_gr...
εγώ πάνω από όλα εκτιμώ την ειλικρίνια σου! Μην την αφήσεις ποτέ κι ας χάσεις στη ζωή. Μακροπρόθεσμα να 'σαι σίγουρος ότι θα "κερδίσεις" κι όλοι φανερά ή κρυφά θα το εκτιμήσουν!...

Γιώργος είπε...

robby_gr...se paradexomai!Διαφωνω λιγο μεν με τις σεξουαλικες σου προτιμησεις αλλα αυτο δεν μ αφορα,αν....αν ησουν παπάς τωρα(οποιασδηποτε θρησκειας απλα θα δινες το κακο παραδειγμα:)κ αφορμες για σχολια,,,,πρωσοπικα δηλωνω χρονια ξεκαθαρα κ απολυτος στο χριστιανος ορθοδοξος,,,,φταιει ο θεος π εγω ειμαι καθικι σαν ανθρωπος???πρωσοπικα δηλωνω κ επαγκελματιας καλιτεχνης,,,,τι ειναι η τεχνη γκρηνντημ???η π ρ ω τ η προσπαθεια τ ανθρωπου να ξεπερασει το μεγαλυτερο φοβο του.....γελαω με το αθεος π ακουω φορες σε χαιρομαι ομως γιατι σ αυτο σου το ποστ δεν κατηγορεις οπος στ αλλο με τον αλεξακη αλλα προσπαθεις να δηλωσεις τι περιπου εισαι,,,,,2-3 ακομα αποριες,,,ενταξει αφου δεν πιστηκες στοΑ.Ορος αλλα αν,,,αν λεω υπαρχει;;;γιατι για να σ εχει απασχολησει τοσες φορες το θεμα παει να πει οτι ψαχνεσε κ αυτο ειναι καλο,,,,αν υπαρχει λοιπον μαλλον δεν χανεις τιποτα να τον πιστευεις,,,,:)αν παλι μου αποδειξεις οτι δεν υπαρχει:)τοτε θα παρω καλασνικοφ κ θα καθαριζω,οποιον να ναι,,,ετσι για πλακα,,,,,ρε αν κ αυτα τα θεματα δεν στεκουν λογικα αλλα ουτε κ εξηγιουνται,ανθρωποι ειμαστε θα ψαχτουμε μαλακιες θα κανουμε ολα καλα,,,,αν δεν υπαρχει ομως τι νοημα βλεπεις στο τωρα;;;;αν δεν υπαρχει μετα γρεεντιμ η ανθροπινη φυλη θα χε καταστραφει εδω κ πολλα χρονια,,,επαναλαμβανω ειναι απο το ποστ σου που μ αρεσει,,,σορρυ για τα πολλα αλα μπορω να μιλαω ωρες για αυτα,,,,(οσο μπορω να μιλαω βεβαια εδω μεσα:)απο την αλλη αν εχω κανα 2 ουκρανιδες τζακι κρασι κ παιδακια λεω θεμου κανε τα στραβα ματια μια ακομα μερα γιατι ως ανθρωποςεχω ελατωματα:)κοιτωντας προχειρα το νεο σου μπλογκ,,,,καλοικαλιτεχνες αλλα πολι αυτοκαταστροφη αδεργφακι μου,,,μορισον τζοπλιν πιαθ,,,,καβαδιας,,,πανουσης οχι κ τοσο αυτος,,,αναρωτιεσαι γιατι?θα σου ζητησω ενα αφιερωμα στον κοντογλου,,,οχι για να σε πεισω,,,,αλλα για να σου προτεινω τ αγαπημενο μου βιβλιο,,,λεγεται ευλογημενο καταφυγιο θα σ αρεσει,,,,ξανακοιτωντας το μπλογκ,........ποιηση μουσικη ζωγραφικη γευσεις,,,ναι αυτα ειναι ζ ω η,,,,,ευτηχισμενη ζωη ειναι η ελειψη παθων......υσ1 ποστ εγραψα ο πουστης κ οχι σχολιο....υσ2αυτα:)

greendim είπε...

Γιώργο...
είσαι καταπληκτικά ειλικρινής!!!
όσο για τον θεό, δεν πιστεύω μέχρι να "συναντηθώ" με τον θεό. Αν γίνει αυτό τότε...Ξέρεις δεν υπήρξα ποτέ κολημμένος!